En bokmals dröm

Jag har upptäckt världens bästa grej. En underbar upptäckt, här i Bara. Nu kanske det kan vara så att inte alla håller med mig, men ha då i åtanke att jag jobbar som svensklärare, är oerhört töntig, och fullkomligt slukar böcker. Nu till upptäckten: Baras bibliotek har något som heter meröppet. Meröppet innebär att jag, med mitt lånekort, kan besöka biblioteket vilken dag som helst mellan 7 och 21... Även när det är stängt! Jag är helt till mig! En bokmals dröm. 15 böcker läste sedan nyår. Detta året satsar jag på att nå 100-sträcket. 
 
Boktips!

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor Lena

Kommer du in i biblioteket med ditt kort och kan gå runt där alldeles själv och drägla över alla böcker 😳? Jag blir alldeles yr i huvudet av lycka 🤗. Ta med mej nån kväll 😛!

Svar: Exakt! Vilken lycka. 😍
Lisa

2019-02-04 @ 19:59:43
Postat av: Linnéa Lundgren

Wow! 15 böcker sen nyår!?! Jag har nog inte läst 15 böcker sen jag tog studenten... (snart 9 år sen...)
Men... tur man är olika! ;)

2019-02-07 @ 07:45:58
URL: http://mamanea.blogg.se/
Postat av: Tiff

Nu har jag lånat den ☺️ En utmaning att läsa ut innan lånetiden gått ut 🙈

2019-02-09 @ 22:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0