Sportlovsnjutande

Jag och ungarna njuter för fullt av vårt lov. Jag njuter av att de är gamla nog att sova längre på morgnarna och sedan gå upp utan mig, Puff njuter av att ha mig nära och Piff njuter av att ha en motspelare i Vänd tia- som vi helt felaktigt och av någon oförklarlig anledning kallar Skitgubbe. Detta varvat med kubb. I fredags var jag dessutom på spelkväll hos min moder, i lördags var vi på Jump och sedan var Nina här och i söndags gick jag på bio med Corre och Madde. Och idag träffade jag Josse. Känner mig så social, så social. Imorgon hoppas jag att vi ska få till en bowling-premiär för barnen. Gäller att passa på när de är så små att jag fortfarande klår dem. Älskar lov! 
 
Spelälskaren fick en personlig kortlek i Alla hjärtansdags present, som hon älskar. Och Julie fick ett personligt Memory som hon älskar. Jag är mycket nöjd med mig själv som kom på den idén.

Kommentarer
Postat av: Frida

Så himla bra presenter! 🤗😍😘💕

2019-02-19 @ 20:51:01
Postat av: Mamma/mormor Lena

❤️🙌

2019-02-19 @ 21:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0