Tisdagslista

  • Första Nationellt-prov delen avklarades idag. Alla kom, alla gjorde sitt bästa, inget kaos. Skönt. Hoppas på lika bra flyt på torsdag.
  • 1,5 vecka till lov!
  • Har inte ögoninflammation längre. Så skönt! Vilken lycka att kunna sminka sig innan man går till jobb.
  • Ungarna somnar alltid i egna sängar, och oftast utan gnäll. 
  • Såg precis en film, som jag suktat länge efter. "Jag, en". Urkass! Inte alls lika bra som boken. Men nu slipper jag undra. 
Icke relevant bild på Puff och Piff ❤

Kommentarer
Postat av: Jessica

En underbar bild på piff och puff och fin lista=)

2019-02-06 @ 11:14:50
URL: http://korkochkapsyl.blogg.se
Postat av: Mamma Malin

Åh, låter som många trevliga punkter!

SV: Hehe, faktum är att jag drömde om att bo i Borås när jag var liten för att kunna se Elfsborgs (fotbollslaget) alla matcher! Lite roligt att jag hamnade här och är inte sugen på att bo någon annanstans.

2019-02-06 @ 18:16:08
URL: http://www.mammamalin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0