Förbannad övertrött sexåring

Första skoldagen efter lovet. Sienna är lite trött. Och med lite menar jag att hon är så trött så att en parkbänk hade tett sig bekväm. Hon vill jättegärna spela tv-spel, men får inte eftersom hon dels måste göra sig i ordning och dels beter sig som en rabiessmittad tasmansk djävul. 
- Kom Sienna, vi läser en bok istället? Föreslår Kim.
- Nä! Jag vill inte läsa en bok! Vi har läst böcker i sex år nu!
Så sant som det var sagt. Men att det skulle vändas mot oss trodde jag nog inte. 
 
Mindre trött sexåring, när hon lekte kock häromdagen.
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor Lena

Sienna har liiiite fel här. Mer än 6år- ni började läsa för henne när hon var 14 dagar gammal 😛🤗.

2019-01-09 @ 21:25:43
Postat av: Jessica

Tasmask djävul... haha, ärligt, jag älskar det=) Lycka till<3

2019-01-10 @ 12:26:07
URL: http://korkochkapsyl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0