Kim- hårräddaren

Igår hade vi kompisar över, för lite skidsnack och pizzaätande. Kompisarna hade med sig två barn och ett spel. Yey! Underhållning för alla. Så medan ungarna röjde på ovanvåningen spelade vi spel och drack vin. Underbar kväll. Lagom till de skulle gå hittade vi dock tuggummit som Julie tappat tidigare under kvällen. I hennes hår. Jag hämtade en sax, vilket fick Kim att reagera som en vettvilling. Han betedde sig som att hennes hår var förankrat i livsviktiga blodkärl och vägrade låta mig klippa. Han placerade ungen i frysen, gjorde balsaminpackningar och slet av tovor som han "räddade". Mycket nöjd med sig själv lät han mig därefter klippa av den sista biten- utan att inse att halva tuggummit fortfarande satt kvar en bit bort i håret. Jag hade dock kvar saxen, så när han sa hejdå till gästerna rök resten. Jag tänker ha ansvar för ungens hårtvätt ett tag framöver. Men som sagt, mycket trevlig kväll! Och om mindre än två månader ska vi hänga i backarna ihop! Yey! Fast då får Julie skippa tuggummituggandet. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Hahaha! Jag visste det!

2019-01-13 @ 17:55:56
Postat av: Mamma/mormor Lena

I frysen 😂😂😂

2019-01-13 @ 19:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0