Nya skidkläder

Med enbart 45 dagar kvar till skidsemestern var jag tvungen att klicka hem nya skidkläder igår. Svarta diskreta termobyxor och en inte alls lika diskret illrosa jacka. Köpet hade inte alls att göra med att jag vid helgens snöfall upptäckte att jag hade blivit för tjock för mina gamla termobyxor, samt upptäckte att skidjackan är så gammal att den faktiskt ger i från sig ett krasande ljud när man rör sig. Ganska illvarslande. Och deprimerande om båda plaggen spricker mitt i backen. Så jag hade inget val att köpa nya kläder. Oj så synd om mig. Längtar till backen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor Lena

Hahaha! Det där krasande ljudet har jag också hört från en av mina gamla skidjackor. Då är det dags 😅. Du kommer att lysa som en fyrbåk i backen 🤗😁😘

2019-01-23 @ 20:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0