Fikakungen

Det var min tur att stå för fikan på arbetslagsmötet idag. Tycker alltid att det är lite nervöst, då man aldrig vet vilka som kommer, hur många som inte vill äta socker just den dagen. Dessutom har jag ett gäng kollegor som är allergiska mot allt. Jag körde en blandning- vindruvor, päron, blandade torra kakor, chokladbollar och dammsugare. Närmare bestämt saker som jag var sugen på då jag var hungrig vid inköpen. När jag handlade igår slet jag dessutom med mig en påse chips vid kassan, som jag hällde upp i en skål till mötet. Bästa grejen ever! Tydligen älskar HELA mitt arbetslag chips, och de tyckte att jag hade fixat världens bästa fika. Not bad. Not bad at all. Känner nästan lite skuld för att jag öppnade påsen redan igår och tjuvkrängde lite. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor Lena

Vem gillar inte bufféer 🤗?

2019-03-07 @ 18:51:47
Postat av: Mamma Malin

Haha ja men det låter som en perfekt blandning! Håller med annars, alltid svårt att hitta saker som passar alla.

2019-03-09 @ 18:56:56
URL: http://www.mammamalin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0