Sienna försvarar en ful fisk

För någon vecka sedan var jag och ungarna på Bauhaus. När vi skulle därifrån skulle vi svänga vänster, vilket tog en stund då rätt många andra människor också skulle till och från Bauhaus och omgivande butiker. Efter mycket väntande kommer en lucka efter en bil, och jag gör mig redo. Men bilhelvetet kör inte förbi, utan blinkar och saktar in för att svänga. Hade hen gjort det tidigare hade jag hunnit köra för länge sedan, så jag muttrade fram att det var en ful fisk. Varpå jag hör protester från baksätet. "Ful fisk! Det var väl ingen ful fisk? Menar du han i den röda bilen som vi körde förbi? Han såg ut som pappa ju! Fast utan hår. Han var ju snygg." Naw! Sienna med das Oidiupuskomplex. 
 
Ful fiskförsvararen och hennes sådär snälla mormor som här troligtvis ska knuffa henne.

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor Lena

Alls icke- jag var beredd att ta emot henne om hon skulle trilla ( efter att jag satte krokon i gungning 😛) 😇

2019-03-07 @ 18:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0