Bloody Monday

Kim var inte överförtjust när han skulle gå upp idag, då han har en hel del jobbigheter framför sig på dagens arbete. Han har ett par uppgifter han aldrig gjort innan som måste göras, samtidigt som han ska träna upp en ny kille. För min kära icke-sociala sambo är det en pärs. Jag är också bitter eftersom jag ska till tandläkaren och kolla upp mitt eventuella hål. Har jag ett hål kommer jag antagligen att börja gråta, för jag hatar att borra. Och har jag inget hål blir jag ledsen, för varför har jag i så fall ont? Sienna startade dagen genomsnorig. Hon har nu fått sin första förkylningen. Vilken härligt positiv familj som inledde denna veckan.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Vissa dagar är hopplösa, så är det bara! Hoppas att det gick bra hos tandläkaren ändå.

Min man står heller inte ut med den filmen, man kan väl säga att han hatar den, så jag kan bara se den när jag är ensam hemma... Ha ha...

Kram

2013-02-11 @ 16:35:19
URL: http://panylund.blogspot.se/
Postat av: lena karlberg

Låter nästan som en tisdags-måndag:s?

Svar: Den blev bättre än vad den gav sken av från början! :P
Lisa

2013-02-11 @ 16:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0