Byte i bregottfabriken

Igår tog Sienna en hemskt lång tupplur. I vanliga fall gillar jag dessa, då man hinner med en massa saker, men igår var den så lång att jag till och med blev uttråkad. Jag hann diska, äta frukost, duscha, sitta vid datorn... och sova i två timmar innan ungen äntligen vaknade. Alltså var jag rätt uttvilad igår kväll. Det var inte Kim, som hade slitit med ett fysiskt arbete hela veckan. Han däckade klockan 21. Och uttråkad som jag var då jag bara slappat i två dagar ville jag inte vara uppe själv. Kan vara så att jag dessutom är lite mörkrädd. Så jag la mig också vid 21. Och somnade. Och när Sienna vaknade vid sex i morse var jag helt klarvaken, men eftersom det är Kims dag och jag ska upp med eländet imorgon (vilket Kim paxade redan i måndags när han kom på att vi ska ha gäster lördag kväll (idag)) så väckte jag glatt honom och berättade att det var dags att stiga upp. Och vad säger min kära sambo? "Jag vill byta dag! Jag byter! Går du upp nu tar jag henne imorgon! Snälla!"  Jag var inte svårövertalad. Men rätt nöjd. Kanske blir mer än ett glas vin ikväll.
 
Svartvit Busmus

Kommentarer
Postat av: Thilde

Hahaha, score!!! Glad Kim kommer bli av o läsa detta inlägg sen när polletten trillar ner ;)

2013-02-16 @ 10:26:37
URL: http://Thiilde.blogg.se
Postat av: Carolina

Härligt hörru!! Hoppas ni får en trevlig kväll!

2013-02-16 @ 10:36:42
URL: http://Carolinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0