Mormorbus

Idag är min mamma här. Det var en vecka sedan hon träffade Sienna senast, och hon stod inte ut med att vänta till i morgon då hon ska passa henne (över natten!). Jag anade att hon skulle dyka upp, för jag har märkt en viss abstinens de senaste dagarna. I onsdags skickade hon ett mms på en Hamleys-påse och skrev att vi inte behövde packa med leksaker till Sienna på lördag. Igår fick jag ett mms på en färdigbäddad resesäng som står uppställd i mammas sovrum. Och idag ville hon komma förbi på fika. Men det är bara trevligt. jag gillar sällskapet och kakor och ju mer uppmärksamhet Sienna får desto gladare blir hon.
 
Mormor och bebis diggar till Hakuna Matata

Kommentarer
Postat av: Renata

Din mamma är go! :)

Min mamma är också lycklig över bebisbesöket imorgon. Vi borde festa mer. För mormornas skull.

2013-02-01 @ 14:59:41
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: lena karlberg

Rätt där Renata! O alla ni som lämnar era bebisar till mormorna imorgon- ring inte, sms:a inte :) Så länge ni inte hör nåt är allt bra. Satsa på att koppla av o ha en kul kwäll:D!

2013-02-01 @ 23:41:42
Postat av: Amanda

Hihi! Viggos mormor är också lite smågalen! Hon har redan gjort om deras matsalsplats till lekrum. Det kan man kalla framförhållning!:-)

2013-02-02 @ 06:38:14
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0