Parteeey

Gårdagen blev mycket lyckad. Det kan vara så att jag anföll varenda gäst och bad dem att umgås med mig mer, men ingen har raderat mig från facebook än så så hemskt skrämmande kan jag inte ha varit. Jag och Kim fick en massa presenter och jag förstod inte varför förrän Frida påpekade en rad vi hade i inbjudan till festen "som ni alla vet så har vi flyttat". Detta var för att folk inte skulle ringa på vår stackars efterträdare på Lorensborg och kräva chips och musik, men hade av flera uppfattats som att vi skulle ha en inflyttningsfest. Det var ju ett trevligt missförstånd! Tack allihop! Framförallt Ika, som gav oss en apelsin och en kiwi. Kvällen slutade på Etage då vi till vår stora förtjusning var för unga för Swing Inn. Det var nästan så jag ville pussa dörrvakten som drog av minst en rynka från min panna. I taxin på väg hem försvann min och Kims värdighet då vi fick fyllehicka samtidigt. Vi botade den med lite käk från Mariedalsgrillen innan vi däckade vid 5:30. Av mamma fick jag sedan höra att Sienna gått upp 5:15. Tack och lov att vi hade barnpassning på förmiddagen också! Tack för en hemskt trevlig kväll alla som var här och tack mamma för att du tog hand om vår lilla trollunge så vi fick känna oss som arton igen. Nu är jag färdigfestad för detta året tror jag.

Kommentarer
Postat av: lena karlberg

Bara kul att ha Sienna här! Intensivt förstås, men tiden var ju spikad för henne:) Kul att ni fick en lyckad kväll, bra för er att göra nåt kul tillsammans nångång utan Bebis. Och bra för er att sakna henne:)

2013-02-03 @ 17:58:24
Postat av: Thilde

Stort tack för igår! Riktigt lyckat! :)

2013-02-03 @ 18:08:37
URL: http://Thiilde.blogg.se
Postat av: Frida

Låter härligt! Och så smart med en liten vink i inbjudan :-)

2013-02-03 @ 19:03:57
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Carolina

Så roligt med lite fest! Och ni verkar ha festat på.. Att hålla ut till 5.30 var verkligen inte dåligt! :-)

2013-02-03 @ 21:12:39
URL: http://carolinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0