Tisdag ännu en gång

Det blev en tisdag denna veckan också. Och trots att jag är lättad att den snart är över så har den inte varit helt fel. Idag är vi glada för att:
 
  • Kim hittade borrmaskinerna som han lagt i en ugn igår medan han bar ner den... och som han sedan lämnade på återvinningscentralen med ett antal andra ugnar. En återvinningscentral som töms fyra gånger per dag. I morse klockan sju bankade han på porten för borrletning och klockan 7.04 fick jag ett glatt sms.
  • Sienna äter som en häst trots att hon är förkyld. Just nu gnager hon på en fjärrkontroll vilket försvårar detta skrivandet då datorskärmen är vår tv, och det är ju inte lika kul. Men på det stora hela är jag nöjd med matvraket.
  • Jag fick en god subways-lunch idag med trevligt sällskap i form av Renata och Iris.
  • Siennas mössor till nästa höst och vinter är inhandlade. För 19 kr stycket. Tack Åhlens för den rean på rean på rean.
  • Vi kunde vara med på babysången idag trots Siennas förkylning. Ungen var pigg och glad och inte klok.
Snorig knubbsäl är på lekhumör trots förkylning. Om Renata kollar noga undrar hon kanske när bilden är från då Sienna inte hade dessa kläderna på sig idag. Hon HADE inte det nej. Nu har hon. Jag gav henne nämligen en banan innan.

Kommentarer
Postat av: elin

Rea på rea på rea är uppskattat! Krya på den snoriga lilla damen!

2013-02-12 @ 21:59:22
URL: http://owlandthecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0