Tisdagslista

  • Jag njuter fortfarande av att ha skrivit på kontraktet. Och över att jag fick 3500 kr i löneförhöjning, plus 10 % utökad arbetstid. Så nu kommer jag att jobba 80% istället för 69%. Trevligt!
  • Vi har haft en underbar utomhusdag idag, och Sienna har rastats av ordentligt.
  • Vi besökte Gränden för första gången i år, och Kims mamma bjöd oss alla på lunch.
  • I helgen är det dags för Corres bröllop, och både jag och Kim har haft kläderna klara sedan länge.
  • På antagning.se har mina statusar ändrats från "handläggning pågår"  till "behörig", så nu har jag i alla fall chans att komma in på det jag vill.
Bild från midsommar.Vadå Sienna vill vara som pappa och Josse?
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Men naaaaw så gulligt där med benet :D!

2014-06-24 @ 19:09:15
Postat av: S

Det är verkligen ditt är karriärsmässigt 👍👍👍 heja dig

2014-06-24 @ 19:24:02
URL: http://lifeofabandwife.blogg.se
Postat av: terese

oj! woow. grattis till allt =) vad ska du nu söka? lärare? engelska? =)

Ja den snurrgrejen e populär.. jag e inte förtjust i den dock, är snurrig så det räcker ;)

det blev golden! tror inte jag varit där på 10 år typ ;)

2014-06-25 @ 20:35:29
URL: http://tesslashes.blogsot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0