Minikompis

Idag har vi varit hemma hos min kompis Maria, som har en dotter som är 3,5 månad äldre än Sienna. Vad mycket som händer på 3,5 månad! Elin åt riktig mat, kunde ta sig runt, sa mamma och var som en riktig liten människa. Sienna som jag tyckt varit så stor krympte plötsligt ihop och såg ut som en nyfödd igen. Fast sötare- nyfödda är så rynkiga. Det var spännande att se hur intresserad Elin var av Sienna. Hon var hur gullig som helst och skulle klappa på henne och ville ha uppmärksamhet. Sienna fattade inte ett dyft utan var bara glad över att hon fick låna Elins coola babygym.
 


Här ser de ut som två lejon som spanar in varandra innan de ska gå till anfall.
Slagsmål om gymmet kanske?

Kommentarer
Postat av: Frida - mamma till Filippa

Åh vilken söt liten tjej du har! Och vilket vackert namn. Hur gammal är hon?

Filippa blir tre månader den tjugonde.

Åh, gillar du och att läsa? Vad brukar du föredra? Jag gillar fantasy väldigt mycket, och historiska romander. Är inte så förtjust i deckare.

Filippas body är från Newbiekollektionen på KappAhl. Köpte den förra veckan så det var premiär idag :-) De är väldigt små i storlek!

2012-09-10 @ 19:50:11
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: elin

Vilken rolig bild!

2012-09-11 @ 08:51:25
URL: http://owlandthecity.blogg.se
Postat av: Renata

Inte tjatig, det är jag som är usel på svara!!

Och igår umgicks vi med en som var sju månader... Vilken skillnad alltså! De äter, sitter... :)L

2012-09-11 @ 17:10:27
URL: http://renatas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0