Kläder med tryck

Jag har alltid sagt att mina barn aldrig ska få gå klädda i kläder med tryck. Som en tjocktröja med en stor Mimmi med rosett på framsidan. Det ser barnsligt ut, och är ofta jättefult. Men sedan skaffade sig min tvååring sin egen klädsmak, och givetvis är det allt med tryck som går hem. Gräsliga katter, knäppa flygplan och såklart allt från Disney. Så what to do? Det är bara att bita i det sura äpplet och köpa vad ungen vill ha. Kan man ha ett bråk mindre om dagen så är det liksom värt det. Tänk vad man mognar som förälder. Eller ger upp. Men jag kallar det hellre mognar.
 
 
Frozen är givetvis favoriten. Här ligger Sienna och spanar in sina enligt henne underbart vackra kläder. Det senaste tillskottet (klänningen till höger) köpte mormors kompis Annika i Turkiet, och Sienna blev själaglad.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabell - mamma till Embla och Idun

Förstår dig till fullo!

2014-10-02 @ 21:20:26
URL: http://annaisabells.blogg.se
Postat av: Karin

Nej, vilkent kollektion!!! :)

2014-10-03 @ 15:26:16
Postat av: Emma

Jag BER för att Stella ALDRIG kommer gilla Hello Fucking Kitty. Bläääääää! :)

Svar: Haha nä, hello kitty är tabu här hemma med!
Jag kommer inte in på din blogg längre... :(
Lisa

2014-10-04 @ 22:54:18
URL: http://eembla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0