Ölkväll och barnkalaspaus

Var på ölkväll med gamla kollegor igår. När man dagligen svansar efter en handledare på praktiken är det skönt att träffa människor som faktiskt sett en jobba på riktigt. Vi hade dock inte djupa och smarta diskussioner, utan höll oss till Skam. Gäller att hålla sig up to date med ungarna! För det är ju säker därför vi ser den. Idag har Frida varit här och passat Julie medan Sienna var på kalas. Inte för att jag var med på kalaset, men för att det var på Julies sovtid. Antingen hade hon somnat i bilen på vägen dit och sedan vägrat sin tupplur, eller så hade hon somnat hemma och behövt väckas. Så nu fick hon istället passning i 4 timmar för att jag var borta 20 minuter x 2. Hahaha. Jag och Frida utnyttjade dock barnpausen till max och åt subways, krängde godis och såg på film. Fyren mellan haven. Inte alls lika bra som boken. Nu är det handling och städ och sedan plugg som står på schemat. Känns sådär sannolikt att det kommer att ske, om jag ska vara ärlig. Men tanken är god!
 
Man fick vara utklädd på kalaset. Min stora tuffa och självständiga flicka valde att vara Spiderman! I love it!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mirre

Haha ja SKAM är nog en bra isbrytare =D

2017-01-21 @ 20:33:23
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Tina

Som "utomstående" kan jag berätta att hon uppförde sig exemplariskt. Sa tack för maten och bad fint om det hon ville. Så ni må tycka att ni inte har pli på henne, men hon uppför sig när ni inte är med ☺

2017-01-21 @ 20:53:28
Postat av: Tina

Som "utomstående" kan jag berätta att hon uppförde sig exemplariskt. Sa tack för maten och bad fint om det hon ville. Så ni må tycka att ni inte har pli på henne, men hon uppför sig när ni inte är med ☺

Svar: Härligt att höra!! 😃
Lisa

2017-01-21 @ 20:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0