Molly

Vi måste lämna bort vår lilla katt Molly. Jag är allergisk, och det blir bara värre och värre. Dörrarna måste stängas så hon inte kommer in i sovrummet, och då hör jag inte när Sienna gråter på dagarna och det blir för varmt på nätterna. Hennes saker tar för mycket plats, och lekakerna är för farliga när Sienna börjar krypa. Och vi har inte tid med henne, nu när vi har en bebis. Vi leker aldrig med henne, och jag orkar inte kela med henne för då blir jag sjuk. Men det är vår lilla sötnos och det svider när jag tänker på att inte få se henne igen. Vi la i alla fall ut en annons på blocket i söndags, och i dag ska en kvinna komma och kolla på henne. Hoppas det blir kärlek vid första ögonkastet!
 
 
 
 
"Jag heter Molly och fyller 4 år den 20 september. Jag söker en ny ägare då mina gamla har blivit allergiska och tråkiga. Jag är en blandning av main coon, exotic, bondkatt och norsk skogskatt, och är därför klumpig, lite plattnosad, förtjust i vatten och väldigt kelen. Mina fobier är andra katter, hundar, dammsugaren, barn och herrar (kan dock överkommas om de har godis). Jag söker en tant som gillar att klappa mig och kasta bollar till mig. Tidigare kunde jag kommandona apport och sitt, men jag är lite ringrostig. Vid eventuell flytt tar jag med mig min prinsesskorg, min kattlåda och mitt katträd."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0