Lillskrik blev storskrik

I love Musicals var helt underbart! För mig. Inte för sambon som var hemma med en illvrålande övertrött unge. Sienna har inte fått sova ordentligt sedan i början av förra veckan. Hennes middagslurar har liksom inte passat in i vårt schema, och hon har i stort sätt fått ryckas upp direkt när hon har somnat, och sedan inte kunnat somna om. Dessutom har hon skrikit hysteriskt varenda gång jag föreslagit en tupplur och otålig som jag är har jag då låtit henne vara uppe. Big misstake, för medan beteendet har escalerat har jag insett att hon faktiskt är helt slut och därför skriker. Igår kväll kulminerade det genom att Sienna skippade alla tupplurar och sedan skrek från 18:30 när vi försökte lägga henne till 23 när Kim och Tobbe tog ut henne i vagnen (medan jag lyckligt hörde När Guldet Blev Till Sand). Hon till och med snarkade inatt, så hes hon var. Så nu har vi ställt in alla planer för de närmsta dagarna, och lägger Sienna så fort hon visar tecken på att vara trött. Vilket är i princip hela tiden. Än så länge har hon varit vaken totalt tre timmar idag. Min stackars lilla flicka!

Kommentarer
Postat av: lena karlberg

Ja, stackars henne som inte fått sova ostört- och fått " sömnstörningar ". Men hon kan va glad som har så kloka föräldrar som kommit på vad som är fel :D! Sömnen tar hon igen, ingen skada skedd-men bra att ni tar "semester" en vecka och bara skrotar därhemma, det behöver ni!

2012-11-11 @ 17:42:28
Postat av: Nina Bergquist

ja va där med, fick rysningar!

2012-11-13 @ 11:12:57
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0