Vinterutrustad

I den nykomna kylan har vi upptäckt att Siennas nalleoverall inte riktigt räcker till. Framförallt eftersom hon i samma veva bestämt sig för att hon är för stor för vagnens liggdel. Men att ligga ner i sittdelen är helt underbart tycker hon! Hmm. I alla fall så fick vi ju bege oss till Mobilia omgående för att inhandla vinterutrustning. (Jag vågar inte mig på Emporia första helgen.) En fodrad mössa och en kaxig vinteroverall fick hon. Och eftersom vi var på Kappahl var en newbie-body bara tvungen att hänga med oss hem. Fast nu var jag smart och köpte den i storlek 74, för tydligen är 68 bara en fas de går igenom.
 
Någon modefotograf lär jag inte bli
 
Mössan invigdes direkt

Kommentarer
Postat av: Frida

Superfin overall!!! Den bodyn har F också.

2012-10-28 @ 22:04:31
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: lena karlberg

Fina kläder- blev lite kär i mössan:) Klart hon ska skippa liggdelen, stor flicka nu med bylsiga vinterkläder :D

2012-10-29 @ 08:36:43
Postat av: ellenojag

Det var nog ett smart drag att skippa Emporia första helgen, var där en snabbis i fredagskväll, och jäklar vad mycket folk där var!!

2012-10-29 @ 10:07:18
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0