Försenad doppresent

Sienna fick jättemånga fina grejer när hon döptes, men vissa av dem blir man helt enkelt kär i. I torsdags fick hon en försenad doppresent av min låtsassyster (den var beställd innan dopet men hann inte hem i tid). Den är så fin att jag vill leka med den! Fast när man trycker på örat låter den inte som en giraff -ha i åtanke att jag kan säga detta utan att någonsin ha hört en giraff- utan ungefär
som en brunstig tjur som dessutom är döende och jagad av krokodiler. När Sienna upptäcker var ljudknappen sitter ska den opereras ut, men fram tills dess har jag kul med den. Jättebra att väcka Kim med, till exempel. Eller att använda om en telefonförsäljare ringer. "Jag måste lägga på; en döende zebra blir jagad av sexgalna pingviner i mitt kök."
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0