Misslyckade telefonsamtal

Eftersom jag är sjuk är planen att göra så lite som möjligt idag. Tyvärr har jag en lista på telefonsamtal jag måste ringa... och den dumma listan krymper inte! Jag hatar när folk inte svarar. Sen undrar de varför man inte hört av sig när man skulle. Jag har försökt ringa sjutton gånger? Bvc-sköterskan sa att jag skulle ringa innan jag gav Sienna laxermedel igen. Men det har nu gått tio dagar och här luktar död råtta när hon släpper sig, så nu måste vi hjälpa stackaren på traven tycker jag. Lyft på luren! Och Stena fastigheter skulle ha hört av sig senast förra veckan. När man försöker nå dem är det möte, upptaget, möte, tjänsteärende... Hoppas ärendet gäller mig, annars tänker jag lyfta en skrikande bebis mot luren när de väl svarar. Flygbolaget svarade i alla fall, och var mycket trevliga. Blöjväska, fullpackad, får fraktas i vagnen på planet utan att räknas som bagage. Guldstjärna för dem. Lyfter en skrattande bebis mot luren istället. Hoppas Kim har fått tag på försäkringsbolaget. Vi har ett minilås i källaren, som man kan förstöra typ genom att blåsa på det. Men tjuvarna som igår bestämde sig för att sno lite saker (en påse sladdar, x-box, en kylväska?! etc) tog vägen över nätgallret istället, vilket borde göra att försäkringen faktiskt gäller i detta fallet. Hade varit bra, för den kylväskan tänkte vi faktiskt använda nästa sommar.
 
 
En bild som inte alls har med saken att göra, men som får mig lite glad bara för att det är Sienna.

Kommentarer
Postat av: renatas.blogg.se

Men usch ja, de där jäkla samtalen! Blev bvc-tanten sur för microlaxen?

2012-09-24 @ 13:07:23
URL: http://renatas.blogg.se/
Postat av: elin

uuh, jag ogillar samtal som ska ringas. själv har jag hängt i försäkringskassakön idag, yeej!

2012-09-24 @ 14:21:17
URL: http://owlandthecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0