En man som heter Ove

Klockan är 15.18 och jag borde vara nere i tvätten eftersom min tvättid började vid 15. Men idag har Sienna en sovdag, då hon nästan sover mer än hon är vaken. Trots 11,5 timmars sammanhängande sömn inatt. Det kan vara så att hon är slut efter baddagen igår. Det kan också vara så att hon visste att hennes mamma suktade efter att börja läsa "En man som heter Ove" och sedan inte riktigt kunde sluta. I vilket fall är jag tacksam, för boken var hemskt rolig. Och sorglig. Och nu längtar jag till Fredrik Backmans nästa roman släpps. Tills dess ska jag läsa hans andra bok om saker hans son behöver veta om världen. Kan hända att Sienna också behöver veta några av dem. När hon väl vaknar.
 

Kommentarer
Postat av: thildeThithiilde

Finns de på rean?! VILL HA!!!!
Tror ungarna använt telepati idag och bestämt att sova för iris och Benjamin har också nån koma för tillfället :p

2013-02-28 @ 15:49:39
URL: http://Thiilde.blogg.se
Postat av: Cissi - mamma till 2 prinsessor

Å vad skönt deet låter... Här har det knappt sovits alls idag.. Tror jag fått barn som verkligen inte tror på sömn!;)

2013-02-28 @ 16:09:22
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0