Festdags

  • bebis lämnad hos sin mormor
  • chips inhandlade
  • ölen inställda i kylen
Snart ska här festas! Detta blir första gången jag och Kim festar ihop sedan Sienna föddes. Och första gången vår lilla flicka sover borta utan oss. Min mamma förklarade sovplanerna för oss när vi lämnade av Sienna:
- Sienna sover i mitt rum i resesängen, men eftersom jag snarkar och måste upp och kissa mitt i natten så kanske jag väcker henne, så jag sover på soffan.
-Men gästrummet då?
-Nej, där ska ju vagnen stå!
Så trots två sovrum och bara en styck 68 cm lång bebis så måste min moder sova på soffan. Någon kommer att bli bortskämd anar jag. Jag hoppas att Sienna visar lite mer glädje när vi hämtar henne imorgon än vad vår katt brukade göra när hon haft kattvakt, men det är väl tveksamt när hon får det så här bra. Jag hann till och med höra ett rykte om att banan/grädde skulle serveras till efterrätt ikväll. Så jag tror nog att jag och Kim kan dricka några öl utan att känna skuldkänslor.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Wiho! Ha nu så kul i kväll!!:-)

2013-02-02 @ 16:36:09
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: Nina

Ha så kul ikväll! :)

2013-02-02 @ 18:37:35
URL: http://ninajustme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0