Hårfager busmus

Till min stora lycka upptäckte de redan på ultraljudet att Sienna hade hår. Dock var jag inte lika exalterad när de berättade hårfärgen medan jag födde fram henne. Men jag hade å andra sidan annat att tänka på. Jag själv är blond och har tunnt stripit hår som vägrar att växa, så jag hoppas verkligen att Sienna i framtiden får Kims tjock mörka svall. Och det bådar gott än så länge; hennes tuppkam har nämligen blivit för stor för att stå!
 
Trots badolja och lite vax (japp, jag är knäpp) vek sig kammen två sekunder efteratt denna bilden togs, och nu har hon istället en rosett i håret. Jag gilalr tuppkammen bättre, men what to do?
 
Liten tuppkam på liten busmus
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniela

Ha ha... Det syntes på lillens ultraljud också att han hade massvis med hår, så gulligt. Där syntes det också att han hade uppnäsa. Häftigt att kunna se det redan i v.19.

2013-03-01 @ 20:30:08
URL: http://panylund.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0