Mardröm?

Inatt vaknade både jag och Kim av ett illvrål. Det är liksom inte vanligt bebisskrik (utan mer döende flodhästvrål) när till och med Kim vaknar av det, så vi blev livrädda. Och inne i sitt sovrum satt en annan liten livrädd varelse och var hysterisk. Kanske hade Sienna sin första mardröm? Hon var i alla fall inte nöjd med situationen, och det var inte jag heller då jag precis innan jag la mig läst en bok om hur ungar kan se andeväsen. Dålig tajming. Så jag hivade upp ungen och la henne mellan mig och Kim och hon blev hur nöjd som helst. Förutom att hon inte somnade. Och då hennes nattnöje var att öva på att klicka med tungan samt göra bakåtvolter så hade jag och Kim också lite svårt att komma till ro. Så jag trotsade alla mina principer och gav ungen en flaska välling för att komma till ro aka blir svinmätt och däcka. Och det fungerade! Och eftersom den lilla alarmklockan missade 1,5 timmars sömn på natten så tog hon igen det på morgonen istället och jag fick sova ända till sju. Hallelulja.
 
 
Bild på Busmus utan mardrömmar, tagen i slutet av förra sommaren
 
 

Kommentarer
Postat av: Renata

Åååh sånt är läskigt!! Hon drömde nog...

2013-03-29 @ 13:33:44
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Carolina - mamma till två

Stackars liten, hon drömde säket något.. Hoppas det inte händer allt för ofta.

2013-03-30 @ 08:19:56
URL: http://Carolinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0