Dagisstart

Idag var Siennas första dag tillbaka på dagis, efter ett 9 veckor långt sommarlov. Jag var rätt hispig, och såg till att vara framme i god tid så att vi hann med ett ordentligt avsked. Sienna rusade in och skrek "hej då!" och sedan ignorerades jag totalt. Det enda som gjorde att läppen hängde lite var när hon kom innanför dörren, och som vanligt kollade på personalens fotografier. "Där är Samuel!" skrek hon om favoritläraren, innan hon upptäckte att hans bild var borta. Men hon var ju egentligen beredd på att han inte skulle vara där, eftersom vi har pratat om det under sommaren, så det gick över rätt fort. Och enligt personalen har dagen fortlöpt utan problem. Även om hon enligt dem var "lite trött". No shit, någon vägrade att somna innan 21:30 igår, så tror jag det att hon var trött! Hoppas att hon däckar klockan 18 ikväll istället. Min duktiga lilla bus. Jag är så stolt över min modiga och tuffa tjej!
 
Sienna och hennes älskling Samuel jagar rådjur på savannen (när de träffades på en playdate för ett par veckor sedan)
 

Kommentarer
Postat av: mammatea

Skönt när första dagen gick så bra!

2014-08-18 @ 19:36:35
URL: http://mammatea.se
Postat av: Anna-Lena- mamma till 4 trollungar

Gott när första dagen gick bra ( mina busar blev extra mammiga när de skulle tillbaka )

2014-08-18 @ 20:34:22
URL: http://annalenanordmark.blogg.se
Postat av: mamma/mormor Lena

Härligt!

2014-08-19 @ 14:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0