Tisdagslista

  • Det har varit sooool hela dagen!
  • Det är numera ljust ute när jag cyklar till jobbet. Så mycket piggare och gladare man blir.
  • Trots en veckas ledighet visade Sienna ingen oro över att lämnas på dagis igen, utan sprang dit som vanligt och var tvärtom ännu jävligare när vi skulle hem.
  • Min stora flicka har kissat på pottan på dagis idag. Man kanske ska lämna över potträningen till dem, för de klarar ju det betydligt bättre än oss. 1-0 pottpoäng till dagis.
  • Min första beställning från Next kom idag. Jag beställde i fredags, och de försökte lämna igår. När vi inte var hemma ringde de mig för att boka om tid, och då jag inte är hemma alls när de vill kom vi smidigt överrens om ett utlämningsställe. Tillmötesgående personal, snabb leverans, snygga kläder, trevliga priser- och allt passade! I paketet låg dessutom en bikini till mig, så då kan ni som känner mig fatta vilken bedrift det är att det satt bra! Jag är så nöjd att jag går runt och spinner, typ.
Sienna hoppas fortfarande på mer snö, och släpade in pulkan från balkongen igår. I tomteluva...
 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Stackars unge- hon gillade verkligen snön :( Kul för dej med kläderna :) O kul för Kim när du springer omkring i bikinin o myser:D

Svar: Haha alltså, jag tog av mig bikinin innan jag började gå omkring och sucka över hur nöjd jag var. Nån måtta med tramsigheterna får det vara. :P
Lisa

2014-02-25 @ 20:52:16
Postat av: Emma

Väntar också på ett paket från Next. Har alltid vart nöjd med allt jag beställt. :)

2014-02-25 @ 21:22:56
URL: http://eembla.blogg.se
Postat av: mamma/mormor Lena

Ännu roligare för Kim- att du gick omkring o mös UTAN bikinin:D

Svar: hahahahaha
Lisa

2014-02-27 @ 14:16:03
Postat av: terese

sötaste tomteungen :)

2014-02-27 @ 15:40:17
URL: http://tesslashes.blogsot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0