Tisdagslista

  • Bara 3,5 veckor kvar till sommarlovet!
  • Underbart väder
  • Jag skrattade högt tillsammans med bråkklassen idag. Det visade sig att klassens duktigaste kille är urusel på att rita, och jag fick honom att rita både möss, hästar och ögon för att spana in hans (o)talang. Skåda bild på hästen nedan. Ungen är alltså 11 år, och gjorde sig INTE till!
  • Sienna drog till med världens grammatikmening idag. "Nä pappa, så får du inte göra! Då blir mamma ledsen!" (vi kanske inte ska tala argt till varandra inför Sienna mer) Duktig Bus! Och tack för försvaret.
  • Försäkringskassan har äntligen godkänt mina nya inkomstuppgifter (eftersom jag gått ner i inkomst borde de väl hoppa av glädje?), så nu kan jag vabba utan en massa klydd i framtiden.
 
Alltså, seriöst?! "Lisa, jag är jättedålig på att rita hästar. De är jättesvåra" Jo... men nu har du ju ritat en.. blöbb?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Dutti Senna :) Jädrar vilken rolig häst, hahahaha! Ser ut som en glad snopp på 4 ben:D Blev inte killen arg när du skrattade åt honom :s? Hade inte heller kunnat låta bli.

Svar: Han frågade idag om jag visat bilden för nån. Jag kunde ju inte precis erkänna att jag har en blogg, så jag sa istället att jag mms:at runt den till folk. Han blev mest full i skratt. Killen är rätt mogen för sin ålder. Jävlig, men smart.
Lisa

2014-05-20 @ 20:04:50
Postat av: Karin

LOOOOOL!!!! Skrattar så jag dör....mmm, visst hästar är jättesvårta....samma med fyrkanter.

Starkt jobbat där Sienna och super bra uppfostring mamma Lisa. : )

2014-05-21 @ 03:27:51
Postat av: Emma

Haha jag dör av bilden det är till och med värre än mig och det säger en hel del.... Haha

2014-05-21 @ 10:05:28
URL: http://urenbrudssynvinkel.spotlife.se
Postat av: S

Har killen någonsin sett en häst ;)
L säger: passa dig, punkt slut o nu lägger du av. Riktigt kaxigt också.. Haha.. Det är vad vi säger till honom dock utan kaxighet.

2014-05-21 @ 14:37:22
URL: http://lifeofabandwife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0