Fotbollssupportern

Idag bestämde vi oss för att det äntligen, efter mycket tjat från en viss busmus sida, var dags för Sienna att se på när Kim spelar fotboll. Tyvärr var det ungefär tio grader kallare än vad jag trodde, så jag satt mest och huttrade. Sienna sprang dock omkring som en liten vilde och lekte ömsom tåg ömsom supporter och höll sig varm på det viset. Fast en sådär bra supporter skulle jag vilja säga, då hon tvunget skulle påpeka för målvakten att han hade släppt in ett mål. Men hon var i alla fall mycket nöjd med att få hänga med, och mycket stolt över sin pappas bedrifter. Kanske mest med tanke på att han hade en stor sjua på ryggen; den enda siffran hon känner igen. Varför hon gör det? För att man går INTE upp innan klockan sju på helgerna, och då gäller det att man vet hur en sjua ser ut. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

HEJJA KIM OCH HEJJA SIENNA!

Fler fotbollsmatcher för lilltjejen känner jag. :) Synd att det var kyligt.

2014-10-11 @ 03:08:58
Postat av: Frida

Så himla gulligt att hon vill hänga med! :D och duktig som kan 7!

Svar: Synd bara att hon inte håller sig till regeln att man inte får gå upp innan 7. :P
Lisa

2014-10-11 @ 11:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0