Das Helg

Underbar soldag igår! Jag, Kim och Sienna drog till en lekplats och hängde i ett par timmar, och gravidlöken (= jag) hade t-shirt på mig! Så härligt! Därefter var det kalas hos Frida, och sedan hem och kasta Bus i sängen. Dock inte bokstavligen. Räcker med en blåtira. Så fort hon somnat dök hennes farmor upp, och jag och Kim tog på oss festkläder och stack tillbaka till Frida för kompisfesten. Tiden gick superfort och jag kände mig inte ens gravid! Tills jag upptäckte att klockan nästan var tolv och kom ihåg att Kim hade sovmorgon idag. Då jäklar blev jag trött och hängig. Sienna löste det problemet genom att väcka mig 05:45. Då var jag istället medvetslös, vilket är snäppet bättre. Nu har ungen någon form av frisörskola/skoprovning, och jag och Kim räknar minuterna till lunch. Därefter ska nämligen Busan skickas iväg till sin mormor för cirkus och övernattning, och vi ska sooooova!
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Det blir jättebra med Bus här och ni får en slappesöndag :D

2015-04-12 @ 10:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0