Finn en Bus

När jag och Kim satt och snackade vid matbordet sprang Sienna iväg trots att hon inte ätit färdigt. Antingen kom hon på att hon absolut var tvungen att ha en leksak som hon inte kunde äta utan, att hon var extremt kissnödig eller så snodde hon en kanelsnäcka, tänkte jag. Jag och Kim snackade färdigt, men fem minuter senare var ungen fortfarande inte tillbaka. Så vi gick på jakt. Och hittade henne på det mest otippade stället någonsin! I sin säng. Sovandes. Bra betyg efter en fullspäckad kalashelg, tror jag. Hoppas nu att hon får sova ut ordentligt, så att hon orkar med en utedag imorgon. Och ett tandläkarbesök, som hennes hemska mamma bokat in på hennes treårsdag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0