15:e december, blogglista

En bild från ert midsommarfirande i år

Det blev inte så mycket firande, då Julie var tre dagar gammal. Men vi åkte hem till Kims familj och åt där, har jag för mig. Kim gnällde för att jag satt helt tyst och sur. Då hade jag precis fått mjölkstasen, så brösten var lika stora som vattenmeloner, och lika hårda. Jag hade sjukt ont. Julie kunde knappt äta än, jag hade fått börja med amningsnappar. Jag var trött i kroppen efter graviditeten och förlossningen, och jag hade ont i styngnen där nere. Jag troooor att hans familj förstod mig rätt väl. Önskade att han också hade gjort det. På kvällen stack han ut och tog några midsommaröl. Jag och Julie sov som stockar efter att Sienna hade lagt sig.

Kommentarer
Postat av: Mirre

Oj lillsnurpa

2015-12-15 @ 09:33:13
URL: http://nouw.com/sweetwords
Postat av: Cissi

Så liten plutt

2015-12-15 @ 11:05:02
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0