Tisdagslista

Helt omöjligt att hålla reda på dagarna dessa veckorna. Anar att det är onsdag idag, men en liten tisdagslista är aldrig fel.
 
  • Sienna har blivit så otroligt duktig på att leka själv på sitt rum. Och hon älskar alla julklappar hon fick!
  • Jag är hemskt lättad att jag och Kim hade kommit in i rutiner och bra vanor kring mat innan han fick diabetes. Innan Sienna föddes åt vi bara snabbmat eller makaroner. Och oftast 20 på kvällen, när vi insåg att vi var ashungriga.
  • Jag ska snart börja plugga!
  • Julie sov 00-06:15 inatt, utan ett pip.
  • Jag har två friska barn. Hur hemskt det än är att Kim fick diabetes så fick i alla fall inte flickorna det. Och det är vi båda otroligt tacksamma för.
Siennas lergumma igår. Lera var definitivt en av hennes favoritjulklappar! Och Elsaklänningen. Och Lotta-filmen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till 6h sömn :D!Kanske Julies nyårslöfte, att sova på nätterna :P?

2015-12-30 @ 10:08:23
Postat av: Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

Skönt med sammanhängande sömn :) men usch! Har helt missat att han har fått diabetes.

2015-12-30 @ 10:44:55
URL: http://jennifers.nu/
Postat av: Ida Nilsson

Svar: "Oj, det är ju jättesvårt med tanke på att jag lagar så mycket olika maträtter. Jag har ju dock skrivit vad hon äter ungefär på en dag. Har du sett de inläggen? Men jag skulle kunna skriva ett inlägg framöver om olika mellanmål, det finns ju så mycket gott!". Skrev ett inlägg om mellanmål nu också :)

2015-12-30 @ 12:57:03
URL: http://idacnilssons.blogg.se/
Postat av: Kaisa, 26 - gravid & väntar mitt första barn

Kul med lite av en "minneslista" så där. Kan inte annat än önska gott nytt år och hoppas ni får en bra nyårsafton :)

2015-12-30 @ 21:22:53
URL: http://kaisajohanssonmertala.for.me
Postat av: Moas oplanerade (mamma)blogg

Som här hemma, sambon frågar om det är tisdag och jag svarar att det är onsdag :P
Tråkigt med diabetesen. Känns som om det varit en sjukdom som tidigare viftats bort lite men som på senare tid verkligen har kommit mer fram i ljuset om vad det innebär att leva med.

Gott nytt år på dig!

2015-12-30 @ 21:31:35
URL: http://oplanerat.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0