Underhållningshjälp

Vädret är urtrist, ungen är uttråkad och ingen (okej, vi frågade en person) vill leka med oss. What to do? Vi gjorde det enda vettiga; googlade fram Leo's leklands öppettider, och det var öppet! Score! Efter tre timmars lek är Sienna inte längre rastlös och stimmig, utan utmattad och tjurig. Mycket bättre! Tror vi ska fortsätta på underhållningsstigen och ta med henne till ett badhus på lördag. Står det något om strandad val fast på simhall så finns det en risk att det är jag. Även om det står något om offentlig blottning. Har en vag känsla av att min bikini är snäppet för liten just nu. Men ändå, lätt värt det för att ha kul med sin unge istället för att bråka. Bara inte hon kallar mig val. Då skickar jag ner henne från en vattenrutchkana. Ensam.

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena- mamma till 4 trollungar

Lekland är verkligen toppen när energi behöver komma ut ☺️

2015-01-02 @ 22:51:35
URL: http://annalenanordmark.blogg.se
Postat av: S

minns den känslan av strandad val på badhus 😂 fick jämt kolla att melonerna höll sig innanför bikinin och tyckte alla stirrade..

2015-01-03 @ 20:31:07
URL: http://lifeofabandwife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0