Rut och Knut

Jag är en bokmal. Slukar böcker i nästan samma takt som jag slukar choklad. Detta är något jag gärna vill föra över till mina döttrar, så vi läser minst en bok för Sienna varje dag. Och jag försöker läsa för Julie varje kväll, men det går sådär om vi ska vara ärliga. Ibland sover hon, ibland sover jag, men oftast är vi båda bara gnällinga. I alla fall, idag hittade jag och Kim 3 böcker för 99 kronor, och vi kastade oss över dem. Eftersom vi som sagt läser för Sienna varje dag är hennes böcker rätt uttjatade. Rut och Knut-böcker. Har aldrig hört talas om dem innan, men fy vilka skratt jag fick mig! Ska lätt hålla utkik efter fler av dem. I alla fall Rut och Knut och lilla Tjut, där karaktärerna får ett yngre syskon. Tror att det hade passat någon.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

haha ja jag förstår att man tröttnar på vissa böcker tillslut :P roligt att hitta nya favoriter nu!

2015-11-29 @ 16:14:12
URL: http://jennifers.nu/
Postat av: Mirre

Tycker det är jätteviktigt jag med att läsa böcker för dem =D, RUT-böckerna känner man ju igen

2015-11-29 @ 17:46:27
URL: http://nouw.com/sweetwords

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0