Tisdagslista

  • Vår bil är lagad!
  • Alla Siennas julklappar är beställda. Kanske verkar lite överdrivet, men det är så kul att shoppa till sina barn! Det bästa är att Kim också gillar att ge dem grejer, så när jag tveksamt inleder med "Julie behöver ju egentligen inget, men..." så avslutar Kim snabbt med ett "klart att hon också ska få!". Skönt!
  • Det gick jättebra på simhallen idag. Sienna hade sin polare Nathalie där, och dessutom dök där upp en tjej från öppna förskolan som hon brukar hänga med. Jag hade Nathalies mamma och Josse till sällskap, och om Julie hade haft vett att uppskatta polare hade hon sett att både Vincent och Elias var där. Kan det bli bättre undrar man då? För det kan det; resten av stället var nämligen tomt! Det var alltså bara vi som "kände" varandra som hängde där. Not bad. 
  • Julie älskar mat!
  • Jag vann ett par vinterskor till Sienna på tradera förra veckan. De kom idag- och är superfina och verkar jättesköna! 
Min älskade lilla glader
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

va skönt att julklapparna till Sienna är klara :)

2015-11-03 @ 19:55:28
URL: http://jennifers.nu/
Postat av: Anonym

Ja det är nog dags att börja med julklappsköpandet, samt skönt att ha det gjort =D. Ohh roligt att skorna var fina

2015-11-03 @ 22:23:57
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Tina

Tack för igår! Verkligen super trevligt, och tålls helt klart att göras igen.

Svar: Tack själv! Absolut! Jag har bokat in "leka med Tina" nästa fredag. Insåg att jag kanske borde skrivit "leka med Nathalie" eller "träffa Tina" när jag hade skrivit klart. 😜
Lisa

2015-11-04 @ 09:41:07
Postat av: Cissi

Bra lista ;) Och vad skönt att julklappsinköpandet är klart.. ;) I år (försökte även förra året, men det sprack) Har jag bestämt MAX 5 klappar... ngt att läsa, ngt klädesplagg, ngt de behöver och ngt de vill ha och så ngt från tomten förstås..

2015-11-04 @ 10:54:26
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0