3-månaders koll

Idag var det dags för Julies 3-månaderskoll på bvc. 60 cm lång och 6190 g... Vilket är 45 g mer än vad Sienna vägde. På sin 6-månaderskoll. Jahapp. Så jag tror att jag tänker fortsätta kalla henne för min lilla knubbsäl ett tag till. Sprutor fick hon också, och oj vad ledsen hon blev! Vrålade i högan sky. Hade jag också blivit. Men hon klarade det också, så nu väntar vi bara och ser om det kommer någon feber och bråk vid läggdags. Min lilla tjocka stumpa. Tänk att man kan vara stolt över dem och tycka att de är duktiga vad de än gör, trots att de inte gjort mer än skrikit hysteriskt medan man höll fast dem. Fascinerande det där.
 
 

Kommentarer
Postat av: S

Gud så söt hon är! :)

Svar: Tack! Tycker jag med! Även om hon liknar Yoda. :P
Lisa

2015-09-18 @ 18:17:22
Postat av: Emma

Vilken bild. Så söt hon är 😊💕

2015-09-18 @ 20:23:27
URL: http://urenbrudssynvinkel.spotlife.se
Postat av: Angelica

Så söt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0