Siennas dansskor

Sienna har ju börjat på dans, och behövde således ett par dansskor. Jag tänkte mig några häftiga gympaskor, helst svarta eller vita, så att hon kan se lite tuff ut bland de andra barnens fluffiga kjolar. Det tänkte sig inte Sienna. Hon fick nämnligen syn på dessa, och vägrade att släppa dem. Jag fick henne att testa andra skor och hoppa omkring och provdansa i en del, men hon gav inte med sig. Dessa var de absolut finaste och skönaste och bästa dansskorna hon någonsin hade sett, och de skulle hon ha. Problemet är inte så mycket att de är fula, utan att de faktiskt är inneskor. Inte ens vanliga skor, utan inneskor. Vem sjutton kan dansa i dem? Sienna, hävdar hon. Vi får se på söndag. Jag köpte nämligen dem till henne. Övertalad av en treåring. Suck. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tiff

Dom ser assköna ut! Go Sienna! 😜

Svar: Hahaha ja, vi håller tummarna! Får hon skav stryper jag henne.
Lisa

2015-09-15 @ 19:58:21
Postat av: terese

alltså dessa ungar! Juli brukar inte prata mycket. Förutom när hpn kommenderar och argumenterar! För det kan ungen... blivande politiker! för rätt har hon oxå.....

vart dansar sienna?

2015-09-21 @ 23:53:54
URL: http://tesslashes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0