Tema- på bordet

Missade sista dagens tema igår! Det var på bordet. Tog jag ett ynka foto av något på bordet? Nope. Kanske tur det, för till lunch åt vi rester av lördagens kinamat, och till kvällsmat var det inte heller något upphetsande. Det enda spännande som intogs var lösgodiset, men dels åt vi det i sängen och dels slank det ner så fort att det inte fotades. Vem vill ha bildbevis på att man kränger godis liksom. Framförallt inte när man gör det varje dag. Eftersom jag missade att ta matfoton igår kan man ju tycka att jag gjorde det idag. Ähm... nej. Men just nu ligger där en bok på bordet bredvid mig, så lite hysteriskt tog jag precis en bild på den. Det står ju faktiskt inte någonstans att det måste vara något ätbart? Och ooooom det skulle vara så så får ni väl helt enkelt titta på boken och fantisera om godis.
 
 
Stor bild, liten bok. Varför jag läser en så seriös bok på semestern? Kaaaan vara så att jag redan börjat beta av skolbok-listan inför hösten. Varför inte liksom? Hoppas kunna extrajobba en del, och dessutom säger något mig att jag kommer få vabba en hel del för Julie. Så det är lika bra att vara förberedd. Och så är jag kanske lite skolsugen också, nu när jag ändå är ärlig. 

Kommentarer
Postat av: Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

alltid bra att börja läsa innan för att slippa få allt på en gång :)

2016-08-01 @ 20:22:17
URL: http://jennifers.nu/
Postat av: Yohanna af Skovde

Haha ja, skulle jag lägga upp allt "onyttigt" ;) Men man måste äta för själen också!

2016-08-01 @ 21:40:46
URL: http://yohannaafskovde.se/
Postat av: Mamma/mormor

Bra med framförhållning :).

2016-08-02 @ 19:48:59
Postat av: terese

om jag ändå haft din entusiasm ;) se till att det håller i sej!

2016-08-03 @ 12:08:04
URL: http://tesslashes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0