Chillstund

Julie vilar middag och jag har fått i mig ett par koppar kaffe. De två senaste nätterna har ungen sovit mycket bättre, men istället för att känna mig utvilad är jag helt utpumpad. Tycker jag verkar vara ett bra tecken på att kroppen börjar fungera normalt igen. Man BORDE känna sig trött efter en sån här vecka. Vi ska strax iväg till kompisar, men jag vill inte väcka lillgnäll, så vi väntar. För att kunna chilla bad jag Sienna att leka på sitt rum. Och vad gör ungen? Hon svarade "javisst, mamma!" och gick in och satte sig och målade. Ibland älskar man dem lite mer än vanligt. Typ när de är tysta.
 
Jag var såklart tvungen att smita in och kolla läget. Ibland betyder nämligen inte tystad harmoni, utan "jag hittade en tråkig vit tapet på mitt rum, som jag livade upp". Dock inte idag. Duktig flicka.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Plötsligt händer det! ;) Är hemma själv med tjejerna idag så satte varsin spel-mobil i händerna på dem och satte mig här ;) Måste ju passa på när Iris sover ;)

2016-01-07 @ 11:34:20
URL: http://nastanperfekt.blo.gg
Postat av: Yohanna af Skovde

"Ibland älskar man dem mer än vanligt, typ när de är tysta" alltså så roligt men så rätt! Haha, stämmer bra"

2016-01-07 @ 20:38:02
URL: http://yohannaafskovde.se/
Postat av: Mirre

Ibland är de väldresserade, hihi, söt hon är, fin klänning

2016-01-07 @ 22:38:16
URL: http://nouw.com/sweetwords

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0