Tema- kaffe

Gårdagens tema var kaffe. Hade underlättat om jag 1. hade fotograferat någon av kopparna kaffe jag drack 2. bloggen hade funkat. Vi hängde i alla fall på den instagramberömda (när Kim frågade mig hur jag kände till stället vågade jag knappt erkänna. Nä, jag känner ingen som har varit här. Jag har bara snokat på främslingars instagram och sett hur de lagt upp bilder härifrån. Nej, som sagt, ingen som jag känner) Hallongården. Plockade snabbt två askar hallon medan Julie fick ett par raseriutbrott för att hon inte omedelbart fick käka upp alla bären, sedan fikade vi. På Hallongården kan man köpa massor av fika som innehåller hallon. Ungarna valde varsin glass och jag och Kim tog varsin chokladboll. Say what? Snacka om att misslyckas med konceptet. Gott var det i alla fall, och hallonen vi köpte med oss hem var ljuvliga. Extra trevligt att Jessica och Kennie med ungar, som faktiskt har varit där innan, hängde på. Mycket lättare med bråkiga ungar när andra delar skräckhistorier med en. Som deras äldsta som hellre nattar sig själv de nätter då det är pappans tur. Snacka om psykologisk makt. Då behöver man sannerligen kaffe, om man ska återkoppla till temat.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi har varit där bara för någon vecka sen! /Cornelia

Svar: Bra, då känner jag någon! Hahahaha
Lisa

2016-07-18 @ 10:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0