Fyraåringars vänskap

Sienna, jag och Julie var och hälsade på på Siennas (och egentligen Julies, men hon har inte fått avdelning än) nya dagis idag. Där finns en jämngammal flicka som Sienna redan känner sedan tidigare. Vänskapsstadier som fyraåriga flickor hinner att gå igenom på en timme.
 
1. Hej, vad kul att ses!- stadiet
2. Jag vill ha min frihet och leka med andra!
3. Vad roligt vi har tillsammans!
4. Du vill aldrig leka med mig.
5. Vi går ut!
6. Så himla roligt vi har det tillsammans!
7. Du är min bästa vän
8. Du är inte min bästa vän.
9. Hej då, jag saknar dig redan!
 
Det kan inte vara lätt att vara fyra år.
 
Svårt att se, men här står dramalamorna vid dagisgrinden och ömsom berättar hemligheter och ömsöm skriker åt varandra att gå hem. 
 

Kommentarer
Postat av: Cassandra Haraldsson

Hoppas du haft en trevlig dag :)

2016-06-15 @ 21:15:38
URL: http://sensor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0