Ynkmamma och ynkbebb

Dagens planer inställda. Jag är inte bitter. Inte alls. Vem ville luncha på Via Napoli och låta ungarna leka med mina kusiner, medan jag och mostern snackar? Som sagt, inte alls bitter. Ska återgå till att torka snor och försöka tvinga i mig och Julie mat och vatten. Och roa rastlös Sienna. Känns kul detta. /den bittra
 
Alvedonen får i alla ner febern lite. Enligt google är det inget allvarligt då. Ska försöka andas ut lite. Fick i Julie saft inatt när hon gnällde efter napp, och lite vatten i morse efter att hon slukat en chokladbit. Fett, protein och socker i ett. Värsta näringsbomben ju.

Kommentarer
Postat av: Yohanna af Skovde

Tajmingen på skitroliga saker att göra och sjukdomar brukar tyvärr vara kass :/ Hoppas hon kryar på sig snabbt! Och här hemma gäller regeln att allt är tillåtet vid sjukdom! hellre glass än ingenting tänker jag.

2016-09-17 @ 12:13:25
URL: http://yohannaafskovde.se/
Postat av: Emma

Usch, det är så surt när sjukdomar kommer i vägen för trevliga planer. Hoppas ni kryar på er snart!

2016-09-17 @ 14:33:11
URL: http://frkenpisces.blogg.se
Postat av: Mamma/mormor

Håller med Yohanna- allt som slinker ner är OK :). Håll ut, hon äter ikapp sej , jag lovar :p

Svar: Innan åt hon ju INGET! Men idag har det blivit bättre. 😃
Lisa

2016-09-17 @ 21:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0