Bröllop

Nyår började med en storfrukost. Vi var nämligen på bröllop igår. Där var sådär mycket mat... men desto mer dricka. Kändes som att både jag och Kim behövde lite fett och salt på morgonen för att ladda upp inför resten av dagen. Men det var lätt värt det, för jag hade hur trevligt som helst igår. Och ungarna hade svinball! Många barn som alla var äldre än mina småttingar, och alla lekte tillsammans. Sweet! Det var Kims morbror som gifte sig, så på nåt sätt var dessutom de flesta av ungarna släkt. Rätt kul att se. Dagen består av lek och stim, innan vi klockan 17 ska traska över gården för att fira nyår med två andra par och deras totalt fyra barn. Ska bli mycket trevligt! 
 
Jag och mina busiga vackra flickor. Jag undrar lite vad jag gör med handen som ska hålla om Julie? Ska jag riva ungen?

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Du tror att hon är Bebis och tror inte att hon kan stå utan stöd 😜?

2017-12-31 @ 13:15:06
Postat av: Mamma Malin

Vad kul med bröllop så nära nyår!

SV: Japp, det kommer en fortsättning på serien.

2018-01-01 @ 18:51:25
URL: http://www.mammamalin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0