Tisdagslista

  • Fick äntligen besked om första delkursen (av tre jag pluggar/pluggat denna terminen), och jag fick godkänt! Tvåan är inlämnad sedan en månad tillbaka, så nu kämpar jag med trean.
  • Jag ser en ljusning i arbetsbördan- en vecka kvar! 
  • Sienna och Julie är båda inne i en lugn fas där de- med lite bråkpauser- kan leka själv i långa stunder. 
  • Älskar all julstämning!
  • Har massa roligheter att se fram emot framöver- mat och vin hos Mia, Julbak hos Maria, julbord, julafton, nyår. Och ett helt jullov!
Barn som släpat in barbie i köket och leker under hela tiden modern lagar mat.

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Glöm inte ljusslingan på balkongen 😜. Min blev jättefin trots att den såg ynklig ut när jag satte upp den. Din är likadan och du har mindre balkong så den kommer att lysa satan 😀

2017-12-05 @ 20:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0