Tisdagslista

  • Jag har fått lite skolarbete gjort! Har kunnat sitta med examensarbetet i två timmar, och vet hur jag ska fortsätta nästa gång jag får tid. Än finns det hopp!
  • Sienna börjar må bättre. Sådär lätt att vabba med piggt barn när man själv är sjuk, men det är i alla fall inte lika läskigt som när ungen är slö och vägrar äta och bara sover. 
  • Fick VG på hemtentan som jag gjorde förra terminen. Jag visste det! Det var den vi hade tre dagar på oss att göra, som tog mig tre timmar och som jag kände att jag satte direkt. Vilket jag gjorde. Nice! 
  • Julie är aschill med att bli lämnad på dagis trots att jag och syrran är hemma.
  • Att mina ungar har roligt tillsammans. Sienna skrattar ofta högt åt lillsyrrans knäppheter, och Julie älskar att busa med Sienna. Och jag skrattar åt dem båda.
 

Kommentarer
Postat av: Mamma Malin

Åh grattis till VG:et! Måste kännas skönt :D

2017-02-21 @ 12:27:37
URL: http://www.mammamalin.se
Postat av: Anonym

Så häftigt att Julie gillar att gå till dagis när syrran är hemma, hahahaha! Hon som var knäckt när hon var hemma och Sienna på dagis. Måste vara ett gott betyg åt Marie Hage ( heter det så? )! Och skönt att en åt gången är sjuk......:p

2017-02-21 @ 17:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0