Nöjd spalama

I julklapp fick jag, Kim, syster Frida och systerpojkvän Danne ett spapaket av min mamma. Där ingick barnvakt. Detta paket utnyttjades igår, då vi körde ner till Gässlingen i Skanör. Incheckning, champagne, basta, kallt dopp utomhus, jacuzzi medan vi drack öl. Upprepa i tre timmar. Vila, 4 rätters middag. Spel på rummet. 9 timmars sömn. God frukost. Lite mer bad. Dusch med snobbiga skönhetsprodukter. Hem. Det var fantastiskt! Har inte riktigt fattat grejen med spa innan, men efter kompistrippen i höst och nu denna så är jag fast. En spaövernattning per termin är inte orimligt, tänker jag. Är det sånt som kallas livsmål? Att regelbundet åka på spa? Det kan jag leva med i så fall.
 
Fotade inte inne i själva relaxavdelningen. Känns som att vatten, halt golv, en massa öl och mobil känns sådär.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Jag vill också :p. Livsmål- tveksamt, hahahaha! Men lite "livskvalite" kanske?

2017-01-08 @ 19:06:35
Postat av: Mamma Malin

Gud så härligt! Vi ska iväg i april och det är nästan så jag räknar ner, haha.

2017-01-08 @ 19:58:03
URL: http://www.mammamalin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0