Tisdagslista

  • Tjejerna sover. Värt att uppskattas. Dessa sommarkvällsnattningarna har inte varit smärtfria, om man säger så.
  • Sienna längtar som sjutton till kollo. Ska bli så kul att ge henne samma upplevelser som jag hade. Hoppas hon gillar det! 
  • Fortfarande roliga saker kvar att göra i sommar. Hoppas på sooool till dem. 
  • Ser fram emot att börja jobba- trevlig känsla. 
  • Hade en kul dag med min moder och flickorna idag. Först lekplatshäng med lunch och sedan hemmalek. Satan vilka garv vi fick. Knäppisfamilj. 💜
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Ja, vilken rolig dag 😀! Jag är alltid så glad när jag har träffat busungarna ( och dej 😘). Sover dom i Siennas säng ikväll igen? Det är så gulligt att de somnar tillsammans ❤️

2017-07-18 @ 22:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0