Jag fick...

Jag fick med mig ungarna och syrran till Bokskogen idag. Eller, fick och fick. De var inte svårtövertalade om man säger så. Vi gick en liten runda, lekte på lekplatsen, gick lite till, fikade och avslutade med ett besök på lekplatsen igen. Poff så var tre timmar borta. Härlig dag! När vi kom hem drog Kim med oss till Mobilia, för att han ville kolla tröjor. Jag kom hem med storleksbytta skor, nya trosor och ett lagat halsband. Han kom hem med en keps. Så tröjshoppandet gick sådär, men eftersom vi avslutade rundan med att växla pengar inför resan var han rätt nöjd ändå. 
 
 
 Underbart mysig skogsdag
 

Kommentarer
Postat av: Mirre

Men ohh så mysiga 3 timmar =D

2017-05-20 @ 22:11:26
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0